Blogger Template by Blogcrowds


togetherforever.

lomba dance1

hari ini BITEZ lomba di kemurnian 2..deket rmh gw.mantan skolah gw..haha..namun sayang sekali kita kalah..ckcck..agak gmn gtu c..tapi masi ada hari esokk!!hahaha..masi ada central kawan2!!!hahaha..ayo berjuang lagi!!fighting!!!hahaha..

eh providentia itu ternyta skola deket rmh gw jg gilaaa..hahaha..td kan oma gw nany gtu skola apa yg menang..gw kasi tau..eh dy blg dehh..hahaha..keren jg tau konsep mrka..dan mrka juara3..dan bsk kita lawan mrka lg..hahaha..tak apa..be tough girlss..hahaha..


oya, makasi untuk kawan2 yang telah membantu, memberi support, etc etc, melalui bentuk apa pun..haha..terutama dotis yang adalah manager1 kami yang telah me-make-up kami*apa c bhsa na jd kami-kami--huahahha*..lalu juga untuk olip dan dede selaku manger2 dan helper yg sudah membantu proses dressing dan membantu diawal dance sebagai pemengang tirai..hahaha..bagi supporter yang sudah dtg hari ini, bsk dtg lagi yah..tapi jgn useless ky devin-metta-moses tadi.masa dtg na stlh kita tampil..hahaha..lawak dah..hahaha..


oke deh, c u bsk yah yg akan dtg..hehe..doakan BITEZ..semoga menang bsk..haha..


evelyn yg sgt berharap~

0 comments:

Newer Post Older Post Home